Pages

25 Nov 2012

Sunday's Tip: Films top 10


Ze staan niet op volgorde trouwens... want zoals bij alles vond ik het hier ook moeilijk om te kiezen wélke films nu bij die tien horen om ze dan daarna nog op volgorde te zetten - waar ik dan weer enkele uren mee bezig zou zijn omdat er wel drie op nummer twee passen en ik ze dan heel de tijd verzet - leek me geen goed idee. 

- Harry Potter! ( Ja, deze was duidelijk nummer één). 
- De tweeling. Dit is dus echt een film die je nooit meer vergeet. De eerste keer dat ik de film zag toen mijn zus in de tweede de films met geschiedenis keek. Een jaar later keek ik hem bij geschiedenis. Waarna ik dus bijna een maand nergens anders aan kon denken! Het is nou niet echt een aanrader voor een "avondje gezellig op de bank", maar O ze mooi!
- Spiderman. En als je goed kijkt in mijn collage zie je duidelijk één foto van The Amazing Spiderman en één foto van gewoon The Spiderman. Beide verzie's zijn geweldig, niet? 
- The Perks Of Being A Wallflower. Jaa, ik heb hem ( eidenlijk ) gezien. Misschien niet helemaal zo als ik had gehoopt, want een bioscoop bezoekje zat er niet in, maar hij is nog mooier dan ik jullie  had beloofd - en dat is dus een hele prestatie. - 
- Pirates Of Carribean. En dan vooral de eerste twee films, al vind ik drie ook nog wel leuk... maar um vier was toch in een keer een stuk minder toen Orlando Bloom er niet meer in mee speelde (uh)
- The Help. 
- The Notebook. Een film die ik volgensmij wel tig keer kan kijken en er nog steeds bij weg kan smelten (!!!) 
- Dear John. 
- Inceoption. Al ga je deze film kijken geef ik je een tip mee: let op! De film heb ik misschien al wel vier keer gezien en bij de laatste keer begon het eindelijk te dagen.. 
- Knight and Day. 

O kijk tijdens het typen kwam ik er natuurlijk achter dag ik weer enkele klassiekers ben vergeten. Want wat dacht je van Titanic en Avatar? Waarschijnlijk kom ik - als ik zo dadelijk alles heb afgesloten en lekker Desperate Housewives zit te kijken - nog op een stuk of 15 (!!) films die zéker in het rijtje hadden mogen staan.. 

Ik heb trouwens even mijn creatieve kant laten gaan, en in plaats van dat ik mijn foto's nu gewoon opsla maak ik nu gebruik van mijn USB-stick waarmee ik dus WEL foto's kan uploaden. 
Liefs,
Rosalie


1 comment:

Thank for reading!