Pages

24 Nov 2012

DAIRY #11

~
En dan denk je dat alles eindelijk goed is met het internet. Blijkt je Picasa webalbum vol te zitten, en duurt het nu alweer een dag voordat eindelijk de foto's helemaal verwijderd zijn. Deze keer dus geen collage erbij -  die ik overigens dus WEL gemaakt had! - 
~

Vorige week was - buiten dat ik het voor school heel druk was - een stress week. Normaal stress ik niet zo vaak, deze keer had het alles te maken met het Internet. Je had het misschien al wel een beetje gemerkt, nadat het al een paar dagen héél sloom was hield hij er op een gegeven moment helemaal mee op. En dat had blijkbaar weer te maken met mijn broer, die probeerde het internet te verbinden met de nieuwe tv. Wat op het begin dus niet echt een succes was en mij een paar stresserige dagen bracht. Na een tijdje kon ik al een, twee , drie dagen niet bloggen! En ja dat levert wat stress op.

Gelukkig was het na die drie dagen helemaal opgelost en kon ik weer rustig adem halen. De week ging op school zoals gewoonlijk de laatste tijd, heel snel voorbij. En die vrijdag ging ik niet werken zoals gewoonlijk, maar naar de vijftig jarige bruiloft van de oma en opa van mijn beste vriendin. Wat overigens heel leuk en gezellig was, waarna ik dus alweer wat later in mijn bed lag om zaterdag ochtend weer vroeg op te staan voor dansen. En uuh jawel, net de week nadat ik er een keer niet was het geweest was het kijkles. Dat was echt niet wat ik op dat moment zocht. Het  had namelijk als gevolg dat ik dus een heel stuk van de dans had gemist. En als al die ouders/vriendjes/zusjes zitten te kijken voelt het toch wel alsof je even door de grond kan zakken....

's avonds na het werk was het weer opschieten om de bus te halen naar de stad, om daar met vriendinnen een hapje te eten - wat uiteindelijk tóch de Mac werd (!!! ) -en daarna naar Breaking Daw Part II te kijken en weer de bus terug te nemen.

Deze week daarin tegen was eindelijk lekker rustig! Geen proefwerken op die van vandaag na en huiswerk viel ook wel mee. Waardoor het deze week WEL een rustig weekje werd. Wat weer werd verpest door de buikpijn. Want O, deze week leed ik aan buikpijn, "gelukkig" beperkte het zich wel tot de avonden. Met als gevolg dat ik niet naar mijn stage kon en met moeite naar Pianoles gisteren. Vandaag was DE spannende dag, want het grote geschiedenis proefwerk was vandaag, waar ik dus bijna heel de week op heb gezeten... nu nog wachten op het punt! - hopen!! -

Verder ging ik afgelopen weken als een speer door The Help, las ik ondertussen gewoon door in Een Goede Raad - ja dat gaat ook gewoon door! - kocht ik de Britse GLAMOUR again, las ik hem meteen bijna uit, speelde ik misschien een beetje te veel pottermore en keek ik maar een aflevering Desperate Housewives ( Wat voor mijn doen extreem weinig is.)

Liefs,
Rosalie.

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!