Pages

30 Nov 2012

LOVE: Black Leather Gloves


Een paar weken geleden schreef ik dat ik deze winter - en herfst - écht geen kou wou lijden. Want mijn voornemen was toch om deze keer wél op tijd handschoenen te kopen. Maar - zoals bij bijna al mijn voornemens- kwam er niet echt heel veel van te recht. Voor ik het wist kwam ik weer met ijskoude handen aan op school.

Tot vorige week toen ik mijn pinpas door het apparaat haalde bij de HEMA. Na "even" te hebben getwijfeld  kwam ik toch ook dit jaar weer op de zwarte leren handschoenen uit. Waarom? Ten eerste ze zijn warm - wat ook niet geheel onbelangrijk is (!!) - ze passen overal bij, wat ook wel leuk is. En die van HEMA passen ook nog eens perfect en eisen niet een heel maand-loon op. Vanaf het moment dat ik ze een keer aan had gehad kan ik niet meer zonder. Weg koude handen, weg rode handen en weg niet meer kunnen schrijven het eerste uur omdat mijn handen nog moeten ontdooien. Je geloofd me dus wel als ik zeg dat buiten niet meer bestaat zonder het woordje "handschoen" erin.

Liefs, 
Rosalie 



No comments:

Post a Comment

Thank for reading!