Pages

19 Nov 2012

Monday Favorites

Favorite movie: Breaking Down part 2

Ik moet toegeven, de twilight films behoren niet echt tot mijn favorieten films - ondanks dat de boeken wel tot mijn favorieten horen -. Maar um, als je het boek ook hebt gelezen ben je het misschien wel duidelijk met me eens de films toch wel een beetje véél van het orginele verhaal afwijken. Maar ik moet zeggen, deel vier, en dan dus vooral het part 2 daarvan is GOED! Natuurlijk heb ik ook tijdens deze film wel een paar keren tegen mijn buren geschreeuwd dat dit echt niet zo in het boek stond, en soms kreeg ik bijna een hartverlamming - wat daarna weer allemaal recht gezet werd hoor -. Het komt er uiteindelijk gewoon op neer dat je deze film gewoon moet zien, en dan vooral al heb je de voorgangers óók gezien! 

Favorite book : The Help 
Gistern heb je het natuurlijk al uitgebreid kunnen lezen.Maar ik heb gewoon genoten van het lezen van dit boek, heerlijk is 'ie! Waardoor ik hem dan ook niet bij mijn weekelijkse dosis favorieten kon overslaan. 

Favorite idea: Sinterklaas!!
Het zal je vast niet ontgaan zijn dat sinterklaas afgelopen weekend is aangekomen, dus kom maar op met je schoen zetten! Ik kan me nog herinderen dat we vroeg in de ochtend naar beneden rende om te kijken of er iets in lag - wat dan soms wel het geval was, en wat was het spannend ! - maar ondanks dat die tijd voorbij is krijg ik toch steeds dat "leuke" gevoel rond de sinterklaas tijd. Al is het maar door de leuke liedjes die je hoort - en natuurlijk de kruidnoten! -

Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!