Pages

25 Dec 2012

BEAUTY; HAIR-Brush!




En met haar borstel, bedoel ik dus niet een borstel waar je je haar mee borstelt - OK eigenlijk wel dus laten we het er op  houden dat het gewoon een dubbele betekenis heeft - maar bedoel ik dus ook een borstel die van  haar is gemaakt. Of, deels dan. Want naast dat er de "gewone" haar-borstel-pinnetjes op zitten zit er ook haar tussen. En als ik het goed hem is het haar van een of ander dier. Maar um.. laten we daar over op houden. Want het kan nogal ironisch over komen dat ik als grote tegenstander van dier proever dus een borstel koop met dieren haar er in - en eigenlijk ook make-up koop bij merken die dus WEL op dieren zijn getest- . Maar uh, het kan toch bijna niet anders?

Nu had ik tot nu toe altijd een borstel met alleen haar-borstel-pinnetjes. Om vervolgens altijd lange tijden bezig te zijn met het uit kammen van mijn haar. Tot het zelfs tot het moment kwam dat de pinnetjes bezweken onder mijn klitten-bos. Dus ik was nodig aan nieuwe toe. Maar dat is dan weer zo iets waar ik niet echt bij na dacht, dus stond ik weer met dezelfde borstel voor de kassa. Tot ik een keer een helder moment had. En aan de kassa juffrouw vroeg welke borstel eigenlijk het beste was voor haar dat heel erg klitte. Nadat ze even nadacht - en mijn haar dus goed had bekeken, en ik moet toegeven het was nog nooit zó erg geweest - zei ze dat ik de borstel met haar moest hebben. Ik was dus net aan de beurt maar besloot toch even om terug te lopen om toch de borstel met haar te pakken. Wat wel betekende dat ik wéér in de rij moest gaan staan - die nu rond kerst dus echt heel lang zijn -. Bij de kassa besloot het meisje achter de kassa weer even behulpzaam te zijn om te zeggen dat de borstel met haar EN pinnetjes écht het beste was.

Met als gevolg dat ik er drie kwartier (!!!) over deed om alleen maar een borstel te kopen! Maar zoals ze altijd zeggen; Voor wat hoort wat. Want het meisje achter de kassa had wel echt gelijk. Met deze borstel kan ik dus én mijn haar beter uit kammen én mijn haar is na zo'n uit-borstel-beurd niet helemaal statisch, zoals het eerst wel ooit was. 

Liefs,
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!