Pages

27 Dec 2012

(wish)LIST: BOXING DAY WISHES


Ja, ja GISTEREN was het Boxing-day Niet dat ik dat niet goed weet. Maar gisteren bevond ikme nog in de kerstvreugde, deed ik een potje kaarten met mijn oma en aten we de left overs van de gevulde kalkoen van de dag daarvoor, keek ik nóg een Harry Potter film en ja... een laptop hoort niet écht in het plaatje thuis. Maar dat nam niet weg dat ik soms toch stiekem mijn mijn mobiel op de site van de ZARA of MANGO gluurde om de nieuwste Sale te kijken. Want - wéér zo iets wat uit Amerika hier naar toe is overgewaaid, al vind ik het helemaal niet erg - gisteren was het dus boxing-day en daarmee bedoelen we: alle herfst/winter kleding komt in de SALE, op tweede kerstdag.

Nu is boxing-day niet helemaal overgewaaid want het idee dat we op die dag allemaal MOETEN shoppen is blijkbaar achtergebleven in Amerika. Zo waren de winkels gisteren niet eens overal open. Dus moesten we wel -stiekem- in de online-shops kijken wat de sale was, duhh! Ik zit nu dus nog steeds te wachten op de dag dat eindelijk de sale in het echt kan gaan bekijken. Vandaag is het zoals ik het noem een school-dag in de vakantie. Want aangezien ik na de vakantie meteen een paar toetsen heb en ik héél veel wiskunde in moet halen en ik dat dus al enkele dagen heb uitgesteld leek het me wel een goed idee om het nog toe voordat ik vertrek naar Lapland. Want zeg nou zelf.... op vakantie denk je niet zo snel aan school. 

Wish me luck.
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!