Pages

10 Dec 2012

Monday Favorites


Favorite magazine : (British) GLAMOUR
In een week net zoals vorige week - en dan bedoel ik dus een week waar na je na een hele dag  het druk te hebben gehad je net een half uurtje op de bank kan ploffen voordat je naar bed gaat, en je dag dus wéér om is - dan doe ik niets liever dan dat laatste half uurtje heerlijk een tijdschrift te gaan lezen. En dan geen National GeoGraphic nee gewoon een waar je niet veel meer van leert dan hoe je het best je haar kan doen met kerst - en engels natuurlijk (!!!).

Favorite book: Een Goede Raad
Ik heb er al veel van gezegd maar misschien heb ik de nadruk er nog niet goed opgelet... want um, ik ben nog steeds in shock van het einde, want het EINDE!!! Dat is dus echt NIET wat je er van verwacht. En aj, stil word je er van..

Favorite song: Harry & Hermione - Nicholas Hooper


Sinds de piano lessen ben ik ook net iets meer "andere" muziek gaan luister. Maar hé, dat hoor er bij. En uuh eigenlijk is het nog best wel mooi ook nog! Nu heb ik al een of andere verslaving aan Harry Potter - hoe vaak heb je die naam alleen al wel niet voorbij horen komen? - en de sountracks van de films horen er ook bij. 

Liefs, 
Rosalie 


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!