Pages

15 Dec 2012

TuneList : Christmas song











CHISTMAS! Wie - met alle kerst-artikelen in de winkel, de kerst films en de kesrtversiering - nog niet nog niet in de kerst sfeer is, nu toch wel? Nu ben ik zelf niet echt een grote fan can Michael Bublé. Maar ik moet toegeven dat zijn kerst liedjes toch net even wat meer sfeer in brengen. Daarom ook dat ik ze opzette tijdens het versieren van de kerstboom en het maken van de kerststukjes. Want ja HEEL ons huis is dus in kerst-sfeer. Bereid je dus vast maar voor, de komende dagen zul je er nog veel over horen aangezien ik dus echt over mijn oren in de kerst zit. Maar uhh, wat cadeau-tips en recepten zijn toch niet zó erg?

Het GROTE nadeel is school. Blijkbaar leek iedere leraar in tijdnood te komen en te besluiten dat al die toetsen toch maar in de twee weken voor de vakantie moeten. Met als gevolg dat ik , als ik twee proefwerken op een dag heb en de dag daarvoor én daarna een so, OOK in tijdnood komt. En dan schiet de blog er soms toch even bij in. Maar ik maak het goed... in de vakantie. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!