Pages

17 Dec 2012

Monday Favorites


Favorite activity: Kerstukjes maken!
Mijn waarschuwing dat het veel over kerst gaat deze week komt nu uit.. want acht wat was ik lekker bezig met het maken van kerststukjes maken. En als ik da bezig ben met knutselen denk ik dit moet ik vaker doen!! Zoals ik vroeger bijvoorbeeld VAAK deed. En dan ben je klaar en weet je weer waarom... het opruimen! Het duurt bijna net zolang als dat je bezig bent. En uhh, waar haal je de tijd vandaan? Ik kan nog steeds niet geloven hoe ik alleen met kerst al elk jaar tijd vrij kan maken voor alleen kerststukjes! Laat staan vaker...

Favorite product - Debucal Hand crème 
Heb ik al OOIT verteld dat mijn handen echt héél schraal worden in de winkel, helemaal rood en pijnlijk. Vast wel, maar zo niet - wat ik bijna niet ka geloven (!!!) - bij deze. Nu heb ik een hele goede oplossing gevonden. Of voor het rode en pijnlijke in ieder geval want jammer genoeg blijven ze schraal! Afgelopen week kon je me (bijna) niet vinden zonder dat ik handcreme op smeerde. Want als ik het dan doe, dan doe ik het ook goed!

Favorite sport: The 1000 (killing) workout

De site van Cassey heb ik al wel een paar keer eerder vernoemd. Afgelopen zonden - ochtend !!! - bedacht ik me eens en ging ik inplaats van uitslapen weer eens een keer een workout doen. En zo kwam ik op de 1000 workout. En zo kwam ik er ook achter dat je die 1000 workout dus echt niet zomaar doet, en ZEKER NIET op een ZONDAG OCHTEND! Maar zoals ik dan ben, hij moest en zou af. Met als gevolg dat vandaag dus met pijnlijke spieren van dansen EN van deze workout rond liep op school. O, hier vind je ook nog een leuke animated versie van de workout. Voor als je - zoals ik - niet alle namen van alle oefeningen uit je hoofd weet!


Liefs, 
Rosalie 



No comments:

Post a Comment

Thank for reading!