Pages

19 Dec 2012

BEAUTY: Calvin Klein Parfume





Nu is het misschien al weel eventjes geleden dat de sint is geweest. Maar dat betekend niet dat ik niet minder blij ben met mijn cadeautjes die 'ie zo lief was om mee te nemen - uit het WARME Spanje.- Want um, net bedacht ik dat ik tot-mijn-grote-schik nog - bijna - geen één woord kwijt was over de cadeautjes die ik wel niet heb gekregen. Je kan het ondankbaar noemen, maar ik noem het gewoon druk,druk,druk en gewoon geen tijd. Want zeg nou zelf hoe KAN je ondankbaar zijn voor cadeautjes?... Ik zelf ben namelijk altijd blij met cadeautjes - dus voor de gulle gever? - haha.

Een van de cadeautjes die ik gekregen heb, en waar ik dus heel blij mee ben, is een parfum van Calvin Klein. Met een moeilijke naam - zo moeilijk dat ik de fles er weer even bij  moet pakken- Contradiction. Wat in mijn beste engels tegenstijd betekend en volgens google translate ook, maar kan tegenspraak ook. Maar ook al heb ik een zwak voor een leuke naam en flesje, de geur doet er ook wel toe, toch?

Volgens de rest van het internet is de geur gemaakt voor een jonge generatie vrouwen die een carriére willen maar liefde, familie en vrije tijd niet willen opgeven. Als dat niet toevallig is weet ik het ook niet meer... want al ga je na dat ik dus veel tijd kwijt ben met school en werk maar tussendoor ook vriendinnen en de blog wil proppen. Dus qua dat opzicht gezien zou de parfum perfect bij me passen. Achter dat verhaal zit natuurlijk de twee tegen polen, werk en vrije tijd. Misschien vandaar de naam - het is maar een idee.. -

En zo zit er Chinese eucalyptus, peper, orchiee, jasmijn, lelietje-van-dalen, roos, pioen, tonkaboon en sandelhout in. Waardoor de parfum dus en luchtig is en oriëntaans is. Wat volgens de écht parfumkenners dus niet makkelijk samen gaat. En wat dus hoe toevallig, ook weer een tegenstrijd is  .
Maar als niet échte parfumkenner vind ik de parfum gewoon heel lekker en die je gewoon bij elke gelegenheid kunt dragen.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!