Pages

15 Mar 2013

NAILS: ( Topshop's ) Nail Caviar



Nu bleek dat in Canterbury - waar ik afgelopen vrijdag doorbracht - veel meer winkels zaten dan van te
voren gedacht. Maar aangezien er over Canterbury nog een uitgebreid verslag zit aan te komen ( alleen de foto's ontbreken nog ) en ik helemaal GEK ben van de Caviar Nails die ik heb gekocht, die niet echt passen bij mijn shoplog over de kleding die ik kocht, heb ik het er nu maar over.


Want OMG, nadat ik al duizenden foto's van Caviar Nails op tumblr/instagram/printerest had gezien wou ook ik ze. Het probleem was dat ik ze nergens kreeg gevonden. En nu kwam ik ze op eens in een Topshop - ja er waren meerdere !!!- in Canterbury tegen. Aangezien ik niet veel tijd had om te twijfelen welke kleur ik deed werd het maar de zilveren, want die past toch overal bij? - Nu doe ik op mijn andere nagels niet de nagellak die er bij zat want Zilveren nagellak is niet echt mijn ding.

En zoals ik NIET had verwacht, het blijft ook nog eens goed zitten! Nu moet je de "caviar" wel 15 tot 20 minuten laten drogen dus je moet wel geduld hebben - wat ik dus eigenlijk niet heb. Maar als je tussen door gewoon even tv kijkt zijn ze zo voorbij.

Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!