Pages

21 Apr 2013

BEAUTY: Uiercreme


Ik heb al veel geprobeerd, maar die droge huid op mijn gezicht bleef maar terug komen. Zelfs mijn oude vertrouwde Aloe Vers creme van de Tuinen zorgden niet voor verbetering. De anti-rimmel nachtcreme van mijn moeder was dan  weer een overdreven optie. Het probleem? Mijn huid mag dan wel droog zijn en op sommige stukken misschien wel schraal, maar ik heb toch ook echt onzuiverheden  op mijn voorhoofd. En betekend dat niet dat het daar vet is?


Heel verwarrend allemaal, en dat vinden ze ook in de winkel. Het ergste val al is, is dat mijn dure Clinque anti Blemish Solution Moisturizer mijn droge huid alleen maar versterkt. Het grote nadeel daar is dat ik dus net een nieuwe tube had gekocht, en je weet hoe duur ze zijn! 

Na dus zelfs, anti rimpel creme en vaseline ( niet echt een aanrader ) 's nachts op mijn gezicht te hebben gesmeerd, gaf ik het maar op. Dit moest gewoon betekenen dat ik mijn gezicht niet meer kon wassen, wat de huid dus ontvet, maar dat zou wel betekenen dat de onzuiverheden die ik zo mooi had weggewerkt door elke avond en ochtend mijn gezicht te wassen terug zouden komen. 
Tot mijn zus vroeg waarom ik niet gewon uiercreme gebruikten. 

Uh, uiercreme? Is dat niet die creme die ze voor uiers van koeien gebruiken en stinkt? Dat was mijn eerste reactie, totdat ik hem een keer gebruikte. Ik kwam er toen ook achter dat het helemaal geen dikke creme is, je steekt er een keer je vinger in en je hebt al genoeg voor heel je gezicht! Mijn vooroordelen voor de creme waren dus een beetje overdreven. Maar hij werkte WEL! Dus, nu een paar dagen later is mijn droge huid op mijn gezicht al zo goed als weg EN er zijn geen onzuiverheden meer bij gekomen. Smeren dus. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!