Pages

21 Apr 2013

TRAVEL: England Here We Come Again!


Over al weer een paar uurtjes gaat mijn wekker, om weer vroeg op te staan naar school te haasten en WEER de bus te pakken naar Engeland. Ik heb Engeland altijd al leuk gevonden maar um, het is ook voor mij niet echt gebruikelijk om twee keer in twee maanden er naar toe te reizen. Het is dan ook niet echt normaal dat ik zo vaak met school weggaan. Het is zelfs zo dat dit op maastricht in de eerste na de enigste twee reizen zijn die ik in de vijf jaar op school heb gedaan! 


Maar deze keer gaat de reis niet naar Canterbury zoals de vorige keer en het is ook wel wat langer dan een dag! Want ik ga naar LONDEN voor vier dagen (!!!). Dit is een van meerdaagse excursies die we op school konden kiezen, Londen was misschien niet mijn eerste keus maar nu, na vele Londen Shoplogs te hebben bekeken en wetend dat we naar The Lion King gaan, zal ik niet anders meer willen.

Het mag dan wel een "schoolreisje" zijn maar um... de nodige vrije tijd is er ook en dat betekend Shoppen! Wat wat wil je al laat een groet meisjes van rond de zestien jaar los in een stad als Londen. 
Mijn trolly is ingepakt, mijn Ipod zit aan de oplader, de ponden zijn gewisseld, de reisverpakkingen en de GLAMOUR is al gekocht, mijn kleren voor morgen liggen al klaar.. en nu ga ik slapen en wachten tot het vijf uur is en ik weer uit mag!

Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!