Pages

23 Apr 2013

SPORT: THE 30 Day Shred


Het weer word ein-de-lijk beter, wat natuurlijk heel leuk is. Maar het betekend ook dat de zomer er aan begint te komen! En als ik dat denk gaat er altijd even een belletje in mijn hoofd rinkelen en denk ik aan zon, zee, strand en... een bikini. Natuurlijk weten jullie wat ik daar mee bedoel. Een bikini is natuurlijk heel leuk, maar um... we houden dan wel geen winterslaap maar dat betekend niet dat we heel de winter hebben gewerkt om ons lichaam summer body proof te maken.


En dat is volgens mij DE reden dat The 30 Day Shred van Jillian Michaels weer boven water is gekomen want zeg nou zelf er zijn wel iets recentere 30 day challanges. De shred komt dan misschien maar uit 2009 maar al bekijk je de filmpjes snap je wat ik bedoel: Ze doen me denken aan de oude workouts die je vroeger op tv zag. Laten we dan zeggen Oud is Goud, want het is ondertussen wel bewezen dat de THE 30 Day Shred gewoon werkt! Het internet staat vol met Before and After's die wel heel goed resultaat opleveren. 

Dus, besloot ik maar om er ook aan te beginnen. Niet nu, want als alles goed is gegaan loop ik nu mooi rond in Londen/ zit ik bij de London Dungeons/ kijk ik naar The Lion King of ben ik de TOPSHOP aan het leeg kopen. Maar als ik terug van Londen ben ga ik me wagen aan The 30 Day Shred. En OK, na alle reacties te hebben gelezen op internet ben ik er toch redelijk bank voor. Laten we maar zeggen dat ik het moet kunnen omdat ik de filmpjes van Cassey gewend ben ?!

Het idee is dat je elke tien dagen een leven doet. De eerste tien dagen Level 1, de tien dagen erna Level 2 en de tien dagen daarna Level 3. Het enige wat je nodig hebt zijn kleine gewichtjes tussen de 1 en 2 kilo die je gewoon kan kopen in een sport winkel of op internet. Je kan zoals altijd ook gewoon twee flesjes vullen met water. 

Wie doet er met me mee? O, onderaan zie je een afbeelding die je kan uitprinten zodat je de dagen die kan afvinken.. als dat geen zelfvoldaan gevoel geeft weet ik het ook niet meer. Het opmeten van Hips enzo is natuurlijk niet nodig en je gewicht ook niet. Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd of het echt zo goed werkt als ze zeggen. 

Liefs,
Rosalie





No comments:

Post a Comment

Thank for reading!