Pages

27 Apr 2013

TRAVEL: London - We are back, and I miss it















Donderdagavond kwamen me weer met de bus naar huis, vrijdag was ik dood op en kon ik niet - en dan ook echt NIET - opbrengen om iets te gaan doen, behalve The 30 day shred maar daar later meer over. En vandaag.. ja vandaag was al een "gewonere" dag maar helemaal de oude zijn mijn voeten nog steeds niet! Want we hebben GELOPEN! Vanaf dat we 's ochtends de bus uitstapte die ons naar hartje Londen bracht to het moment dat we weer de trein namen naar onze gastgezinnen, liepen we. Het mocht dan wel niet heel leuk zijn voor onze voeten - die er wel overheen komen na het bad van vanavond met het voeten masker dat ik er speciaal voor heb ingeslagen -, maar het was wel leuk voor de winkels, de parken, de musea en .. en al dat andere wat er in Londen te zien is! Want ja wat wil je al heb je drie dagen om zo veel mogelijk van Londen te zien PLUS vrije tijd om te shoppen!! En ja.. met shoppen loop je ook. EN het was natuurlijk ook leuk voor de nodige exercice want ja, mijn gebruikelijke filmpjes konden niet meer naar Londen, er moest  wel een vervanging zijn.

Dus, het was heel vermoeiend maar um, wat wil je ook al ga je naar The Lion king, the London Dungeons, The Natrual History Museum, St. Pauls, Greenwich park, St. James park, Hyde Park, The museum of modern art, Wembley stadion, Buckingham palace, Thames path, Shakespeare's globe, Katherines dock, PRIMARK, RiverIsland, Topshop, Nike shop, Forever21, Newlook, Berhska en.. waarschijnlijk ben ik nog van alles vergeten! Het waren in ieder geval vier dagen om nooit te vergeten. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!