Pages

28 Apr 2013

OUTFIT: Lazy Sunday


Zondagen zijn gemaakt om te relaxen, en om niks te doen. Het is natuurlijk niet voor niks dat je vroeger op zondag niet mocht werken. En als je het mij vraagt zegt de naam het al zon-dag: Een dag om te zonnen, en zeg nou zelf zonnen staat gelijk aan niks doen - behalve bruin worden ( of verbranden ) en de GLAMOUR door te spitten. 


Jammer genoeg is er weinig zon te zijn en hoe graag ik het ook zou willen staat mijn zondag niet altijd in het tegen van luilakken. Maar dat ik moet leren/sporten/opruimen betekend niet dat ik het niet zo makkelijk mogelijk voor me zelf mag maken. 
Dus trok ik vanochtend mijn fijnste spijkerbroek aan -die ik al enkele dagen heb gedragen dus eigenlijk in de was moet.. maar na een paar dagen zit hij zo lekker los. Met daarover de trui die ik afgelopen week in Londen bij de PRIMARK kocht. Wat zit hij go-de-lijk! Lekker los en de stof (!!!), ik zou het je zo willen laten voelen. En dat dan voor tien pond, misschien dat ik toch maar in de Nederlandse PRIMARK naar op zoek moet gaan. 

En vandaag? Vandaag is het geen leer zondag zoals gewoonlijk, want ik heb twee heerlijke weken voorjaarsvakantie voor me! Nee, nadat ik gisteren Style van Lauren Conrad een stuk las over het uitmesten van je kledingkast besloot ik dat mijn kast dat ook wel eens nodig had. Deze ochtend heb ik alvast dag 3 van The 30 Day Shred gedaan.. en als kers op het toetje - is dat een uitdrukking? - ga ik vanavond uiteten met een van mijn beste vriendinnetjes en daarna naar de bioscoop vaan Safe Haven. 

Sorry, voor de slechte kwaliteit van de foto's maar uh, het is zondag dus dan mag het makkelijk?
Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!