Pages

29 Apr 2013

READING: Style - Lauren Conrad



Kan je dit echt lezen noemen? JA, ik lees het boek in bed en JA, er zit ook wel een verhaal lijn in. Maar een roman zit er nu ook weer niet in. Niet dat het uitmaakt, want het boek is ondanks dat het als tekstdoel heeft je te informeren heerlijk om te lezen. Want - ik had het niet verwacht - Lauren Conrad schrijft goed. Ze schrijft zelfs zo goed dat ik het boek bijna niet kan weg leggen... het voordeel heeft ze natuurlijk wel dat de informatie die ze geeft ook heel leuk is!



Want van THE Keypieces die je echt in je kast moet hebben tot hoe ze elke dag haar haren krult en welke tas het beste bij welke gelegenheid hoort, het staat er allemaal in. En dan niet op de manier waardoor je je alleen maar dommer gaat voelen - want ik geef toe nu ik zo type heb ik ook wel het idee dat het boek niet echt hoogstand literatuur is! Lauren brengt het zo dat je nadat je het gelezen hebt het eerste wat je doet je klerenkast opruimen is, en van die kleren nieuwe setjes gaat maken, je ineens veel zin hebt om je geld uit te geven in een tweedehands winkel en je weer weet mat je met je sjaaltjes moet aanvangen.

Het boek is niet van mij maar van een vriendin die het me te leen gaf, en heel toevallig was ik het die haar het boek voor haar verjaardag had gegeven. Want zeg nou zelf, de leukste cadeautjes zijn de cadeautjes waar je zelf ook nog iets aan hebt ( en die je vriendin leuk vind natuurlijk! ) Ik kan niet wachten om Beauty van Lauren in mijn winkelwagentje te doen bij bol.com en misschien dat ik toch maar eens aan L.A. Candy ga beginnen, iemand ervaring?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!