Pages

30 Apr 2013

SHOPPING: London buys










In Londen deden we aan snel shoppen - lees: Het rennen naar een winkel, proberen in een zo hoog mogelijk tempo heel de winkel te hebben gezien, beslissingen te maken en weer door te rennen naar de volgende winkel. En Thank God was het nog geen vakantie in London, waardoor de rijen voor de paskamers en de kassa niet lang waren ( op die van PRIMARK na natuurlijk, kan het daar wel rustig zijn?) Wat wel had geholpen was het van te voren weten welke metrohaltes en nog meer aan Oxford Street lagen, sommige winkels lagen wel twintig minuten lopen uit elkaar!! Wat niet echt makkelijk is op het moment dat je aan het snel shoppen bent - het kwam er op neer dat we dat stuk rende - zoals ik eerder al zei Londen is goed geweest voor mijn "project 2013" sport -voornemen. 

Maar wat was ik blij toen ik de Barry M nagellakjes vond bij Superdrug, ik slaagde bij de PRIMARK met mijn favorieten sokken en zwarte hempjes die niet in Nederland te koop zijn EN toen ik het NIKE shirt afrekende in de NIKE-SHOP! Want geloof me of niet misschien is dat toch wel mijn leukste aankoop - Ja, nu ga ik ook twijfelen of ik wel helemaal goed ben. De een jaar geleden ik zou haar hart niet sneller laten slaan door het zien van een NIKE-SHOP, laat staan het kopen van een simpel shirt voor twintig pond ,omdat er NIKE London op staat, en er daarna ook nog helemaal blij mee zijn. ( En er vervolgens in gaan hardlopen!!) 

Liefs,
Rosalie 

1 comment:

Thank for reading!