Pages

11 Apr 2013

NAILS: L'oreal Paris Top coat Confettis



Nadat ik mezelf zo vaak heb gezegd dat ik niet NOG een nagellak moet kopen. Van alle lakjes die ik mijn nagellak-la - dat klinkt al erg, vind je niet? dat ik een LA nodig heb is al te gek voor woorden - er maar een paar uitgebruik. Want ja van de vele die ik heb komen er maar een stuk of vier regelmatig op mijn nagels terecht. Als ik geen kleurtje op mijn nagels heb voel ik me dus ook oprecht schuldig dat ik niks op heb. Want hallo (!!!) ze zijn ook niet voor niks, en zeker die van ESSIE kosten bij elkaar al enkele uurtjes werken. 


Maar - en daar komt 'ie - afgelopen week was het weer zover en kocht ik er toch weer een. Ondanks alle andere nagellak die ik bezit. Maar deze keer is het niet zomaar een van de vele roze of rode kleurtjes die ik heb nee het is een speciale topcoat van L'oreal Paris. En voor een speciale topcoat moest ik gewoon een uitzondering maken. de Top coat confettis van L'oreal is een topcoat met zwarte en witte spikkeltjes erin. Als je hem over een andere kleur heen doet krijg je een heel mooi effect! En ja daar heb ik die zes euro dan toch wel voor over. 

Ik weet het! Een beetje jammer dat er geen foto bij zit van de topcoat op mijn nagels, maar um... mijn nagelriemen en nagels zijn op het moment niet echt toonbaar. Denk maar aan losse velletjes en scheve niet mooi rond geveilde nagels - waar ze overigens veel te kort voor zijn. Dus, laten we het nu maar doen met het idee dat het gewoon heel leuk is als je het ophebt. Want zeg nou zelf, in het potje ziet de topcoat er toch al leuk uit, niet?

Liefs, 
Rosalie




No comments:

Post a Comment

Thank for reading!