Pages

10 Apr 2013

LOVE: Printable's




Mijn liefde voor blogilates is bij jullie natuurlijk al bekend. Je kon er namelijk niet onder uit, want al vind ik iets leuk... dan kan ik er ook niet over op houden! Maar zo zijn niet alleen de filmpjes van Cassey die je op internet vind leuk of de kalender die ze elke maand maakt maar die eigelijk gewoon veel te vol is al moet je ook naar school/leren/vrienden. Nee, haar printables zijn ook zo handig.



Voor op dagen dat je geen WiFi tot je beschikking hebt, je in je hotel kamer zit of gewoon al licht het internet er weer uit en je wil toch je oefeningen doen - want ja, train like a beast, look like a beauty - dan heb je helemaal geen internet nodig. Het enige wat je nodig hebt zijn de printable's die je van te voren keurig hebt uitgeprint. En TADA je kan gewoon je vertrouwde pilates doen. En nog een voordeel er van: ze zijn duidelijk! Want er staat naast een foto van wat je moet doen, ook bij hoevaak of hoelang. En wanneer een foto niet duidelijk genoeg is - omdat je bijvoorbeeld op en neer moet bewegen of van benen wisselen - dan maakt ze het je makkelijk door er gewoon twee of drie of zelfs vier plaatjes van bij te zetten met de precieze uitleg. Alsof dat niet genoeg is staat er ook bij hoe de move heet, zodat je ook een beetje je exercise vocabulary  kan opbouwen.

O, zoals jullie horen ben ik totaal weg van printable's, maar ik geef nog steeds voorkeur aan de filpmjes. Het gepraat van Cassey over van alles en nog wat zorgt soms toch wel voor de nodige afleiding.

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!