Pages

4 Apr 2013

LIST: It's April and I love it, ' cause...


Photo: Made by me 

♥ De eerste dagen van April al veel belovend waren, en ik - eerlijk is eerlijk - nog steeds in een shirtje met bloemetjes erop rond loop. Want nu de Lente eenmaal in mijn hoofd zit gaat hij er niet zo gemakkelijk weer uit.

♥ Ik deze maand op meerdaagse excursie ga naar Londen (!!!!!)

♥ Er steeds meer nieuwe collecties in de winkel komen liggen, met O zo mooie kleuren! Niet alleen de kleren maar ook van de nieuwe make-up smelt ik al wanneer ik er naar kijk.

♥ Het de dertigste - de laatste? - Koniginnendag is, wat betekend met een groep vriendinnen naar de overvolle stad gaan en ein-de-lijk weer de oranje kleren uit je kast kan halen - zodat die ook weer een keer worden gebruikt.



♥ Het is de maand waar de challenges weer beginnen. Zo doe ik zelf mee aan de fitforsummer challenge van Annemerel en natuurlijk de gebruikelijke workout-kalender van Cassey. Zodat ook ik klaar word gemaakt voor THE bikinibody.

♥ De voorjaarsvakantie in het eind van April alweer aan de beurt is, en het dit jaar op mijn school wel twee weken duurt! En dat betekend twee weken NIET druk - ik kan het me bijna niet voorstellen -.

♥ Ik aanstaande zondag - ja 7 APRIL - al mijn eerste " voorspeelavond" heb van piano. Nu weet ik ook wel dat ik het moet opboksen tegen diegene die al zeven jaar op pianoles zit en ik nog maar net een klein jaartje, maar dat neemt niet weg dat ik er veel zin in heb..  en eigenlijk ook best wel zenuwachtig. Duim voor me!

♥ De dagen rekken in plaats van korten, en wat betekend dat je gewoon weer wakker word in het licht en 's avonds al kan gaan verlangen naar de warme en lange zomeravonden die er aan zitten te komen.

Liefs,
Rosalie

1 comment:

  1. Je wordt toch helemaal depri van dit weer! Ik wil zó graag m'n nieuwe kleding aan, maar dan moet je weer een jasje overheen en dat is niet leuk...
    Liefs, Manon

    ReplyDelete

Thank for reading!