Pages

6 May 2013

NAILS: Barry M Textured Nail Effect







De nagellakjes van Barrt M veroverde mijn hart de eerste keer al toen ik ze zag op internet.. en dan vooral die met het Textured Nail Effect. Ik stelde het me al helemaal voor: Niet moeilijk doen met Nail Caviar, die niet bleef zitten als ik de elastiekjes van mijn beugel in deed waardoor ik of de elastiekjes maar niet in deed - wat leidde tot commentaar van de orthodontist - of Nail Caviar in mijn mond. Ze NIET op doen kwam natuurlijk niet in mijn hoofd op. Om maar te laten over hoe irritant het was om ze op te doen. Een lakje die van zich zelf texture had, zonder moeilijke kraaltjes of het elastiekjes probleem.. het idee alleen al werd ik verliefd op. 

En liet nou net zo zijn dat we met school naar Londen gingen, waar ik natuurlijk al veel te veel over heb verteld, waar een Superdrug had en toevallig wist ik dat ze bij de Superdrug Barry M verkochten! Dus toen we eindelijk in Londen waren en we eindelijk een Superdrug gevonden had werd mijn Sleek bewondering in een keer onderbroken door een vriendin die aan mijn arm trok met de duidelijke boodschap dat daar - wijzend naar het einde van de gang - de Barry M nagellak stond. En aangezien ik haar zo vaak had verteld over die nagelak die ik wou wist ze dat ze me op dat moment heel blij maakten. Dus na er van verzekerd te zijn dat ik van Sleek had wat ik van Sleek wou haastte ik me naar Barry M. 

En... de nagellak is geweldig. Niet allen de structuur die je krijgt nadat de nagellak is opgedroogd zoals je op de foto's ziet - de nagels zijn jammer genoeg niet van mij, maar een vriendin die haar nagels even uitleende voor de foto's. Mijn nagels kunnen alleen maar dromen van deze lengt en vorm! - maar ook de kleuren zijn helemaal geweldig. Ik ben er nog niet over uit of ik de roze Kingsland Road of de mint kleurige Ridley Road het leukst vind.
Nu, zit er wel een nadeel aan de nagellak, hij blijft niet heel lang zitten. En hoewel ik dat voor lief neem omdat ze gewoon zo leuk zijn is het ook wel irritant om ze steeds maar bij te moeten werken. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!