Pages

6 May 2013

SPORT: THe 30 Day Shred Level 1 completed


Ik was niet laaiend enthousiast over The 30 Day Shred, zelfs dat ik nog overdreven. Maar OK, dat het niet zo zwaar was als ik had gedacht betekend niet dat het niet leuk KAN zijn, toch ben ik blij dat Level 1 erop zit. Nog maar 20 dagen te gaan voordat ik heel mijn 30 Day shred-planner in af heb gevinkt! Wat overigens echt motiverend werkt - want je wil toch geen open vakje dat NIET is ingekleurd?!

Waarom ik zei dat het WEL leuk kan zijn is omdat ik vandaag met Level 2 ben begonnen. En waar de oefeningen in Level 1 een beetje basic en beginner zijn worden ze bij Level 2 al leuker. Eigenlijk is er maar een oefening die heel het level leuker maakt. En geloof me, dan moet hij ook echt "leuk" zijn, mijn mening over de formele houding van Jillian is nog steeds niet veranderd en ik vind het nog steeds frustrerend dat ze zelf niet mee doet en wel commentaar geeft op haar "girls". Maar OK, daar heb ik me overheen gezet. Ik kan moeilijk dertig dagen lang een half uur frustrerend een workout doen. Daarom dat ik me gedachten maar op de positieve stand heb gezet. Op het begin van Level 2 komt een push-up die ook echt leuk is! Nu klinkt het bijna onmogelijk om in de zelfde zin Leuk en Push-up te hebben staan.. maar uh ik kon mijn lach bijna niet inhouden toen ik hem deed. En dat is iets wat bijna alleen maar voorkomt bij de workouts van Cassey.

Dus al wil je hem zelf proberen... ga recht op staan met je benen een beetje uit elkaar ga met je handen naar de grond en "loop" met je handen naar voren, als je in een plank positie staat doe je de push-up en dan kruip je weer terug, als een SPIN dus! Nu ik er over nadenk is hij ook niet zo leuk. Maar he, ik had mijn gedachten op de positieve stand staan, en als je dat doet is alles in een keer minder erg en ga je dingen als de push-up leuk vinden. 

O, Level 2 is wel duidelijk zwaarder dan Level 1! Nu dat nog even tien dagen volhouden.
Liefs, 
Rosali e

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!