Pages

8 May 2013

DAIRY: SPRING BREAK II





Hoe cliche het ook klinkt.. de tijd vliegt voorbij. En nu we toch met de cliches bezig zijn," The times flies when your having fun ( Or your bussy)", oke dat laatste heb ik erbij verzonnen. Maar is dat niet? Want ook al ben je bezig met iets wat nu niet echt bepaald leuk is ,zoals huiswerk? of leren? of werken?   Dan toch lijkt de ochtend zomaar over te lopen in de middag en voor je het weet zit je niet meer achter je bureau de stapel leerwerk, die eigenlijk al lang had moeten doen weg te werken, maar zit je op de bank tv te kijken. En op zo'n momenten denk ik altijd.. wat heb ik vanmiddag gedaan?!

Meestal is dat niet als ik heb geleerd, dan weet ik wel dergelijk wat ik heb gedaan, een middagje leren vergeet je niet zomaar! Maar soms heb je van die dagen, en gek genoeg komen die dagen vooral voor in de vakantie wanneer het goed weer is - dus zoals nu!-, dat je 's avonds op de bank zit en je echt niet weet wat je nu hebt gedaan. Ze ging ik "even" naar de winkel, was ik van plan om nog een uurtje mijn wiskunde te doen, fietste ik weer eventjes terug naar de winkel omdat ik wat vergeten was, kwam ik daar een vriendin tegen en ...en toen was het al weer tijd om eten te koken. Wat? Dat uurtje wiskunde was ook wel heel kort doordat ik ook mijn whatsapp gesprekken bij moest houden. Wat erop neer komt dat je dus alleen naar de winkel bent geweest? Heel de middag lang??

OK, mijn middagen zien er meetstal niet zo productief uit. Mijn ochtenden daar in tegen blijven nog steeds in het tegen staan van sporten. Dat is dus al een reden waarom ik NIET uit kijk naar school.. het rondje hardlopen voor school zal niet mee vallen en zeker niet in combinatie met The 30 Day Shred. Gisteren was helemaal niet productief, waardoor ik vandaag het wel productief maakten. Toch ging gisteren mijn wekker om 7 uur (in de vakantie!!), niet om te gaan sporten maar om me klaar te maken voor een dagje amsterdam. OK, het was redelijk productief, we gingen naar Het Amsterdams Museum waar mijn geschiedenis werd bijgesprijkerd, keken we drie kwartier rond in Waterstones ( want hoort deze niet in London te zitten? En waarom zijn en alle boeken in het engels en de verkoopsters ook? En toen we daar eenmaal achter waren, waren we gewoon niet meer weg te slaan!) en kocht ik een mooie tas voor een mooi prijsje bij de ZARA.

Maar dat neemt allemaal niet weg dat de lijst met "dingen voor school" niet korter werd. Dus besloot ik er vandaag veel aan te doen. Het probleem is.. wat heb ik in godsnaam met mijn middag gedaan?

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!