Pages

19 Oct 2012

BEAUTY: Clinique anti-blemish solution lotion&moisturizer



Twee testjer setjes, anderhalve week geen lotion en drie dagen geen moisturizer deed ik er over om de Full-size producten van Clinque aan te schaffen. Ja het duurde even, en het koste wat maar nu heb ik ze ein-de-lijk!

Ondertussen gebruik ik al twee maanden het drie stappen plan, anti-blemish solution van Clinque. En hoewel mijn huid niet een,twee,drie helemaal mooi was, leek Clinque het wel onder controle te houden. Tot ik anderhalve week geleden het laatste druppeltje van mijn lotion gebruikte en drie dagen geleden mijn moisturizer zijn laatste zucht ik uit blief. Toen sloeg het nood lot toe. Maar aangezien ik toen al wist dat er eergisteren een shop-dagje zou plaats vinden. Vond ik het niet nodig om me hals over kop naar de stad te haasten om maar niet zonder Clinique te zitten. 

En nu ander halve week later - Ja, de paniek begon na de lotion - heb ik ze dan: De full-price producten. De twintig procent korting op alle verzorging bij Douglas - TIP! - hielp me er wel bij. Want ookal weet ik dat het spul echt pérfect is voor mijn huid, ik moets toch even slikken toen ik het bij de kassa afrekende. Want um ja... het is nou niet echt het goedkoopste huidproduct dat je je maar kan bedenken. 

Clinque heeft trouwens ook een webshop! Dus als je net zoals ik geen tijd hebt om naar de winkel te gaan én je ECHT hoge nood hebt, kan je daar nog altijd terecht. Een hele gerust stelling vind ik zelf. Al moet je er dan wel even vijf euro verzendkosten voor over hebbem. 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!