Pages

17 Oct 2012

SHOES: boots

Het weer veranderd en daarbij hoort een nieuwe gaderobe. Is dat niet HET leuke van de herfst? Dat je jezelf weer kan hullen in dikke truien, vesten en Ja ook laarzen! Nu kocht ik een tijdje geleden -alweer TWEE MAANDEN geleden. Wat gaat de tijd snel zeg!- ook andere enkellaarsjes. En als ik het me goed kan herrideren was ik er toen van overtuigt dat het tijdelijke laarsjes waren omdat ik zeker weten ging sparen voor die van Chiara Ferragini.

OK, nu zijn deze niet van Chiara Ferragini. Maar um, dat doel het ik opgegeven. Al noem ik het zelf liever niet opgeven ik heb mijn doel gewoon iets realistischer gemaakt. Klinkt een stuk beter, toch? Want zeg nou zelf enkellaarsjes van over de vijfhonderd euro is misschien toch niet zó realistisch.

Nu drie alinea's verder en ik heb het nog steeds niet echt gehad over de enkellaarsjes die ik nu heb gekocht. Want dit zijn DE vervangers van mijn PRIMARK laarsjes - enhet realistischer doel van mijn Chiara laarsjes, dat nu dus behaald is -. De laarsjes lopen echt goddelijk, mijn zooltjes passen erin en zelf vind ik ze er ook nog heel leuk uit zien. Ze hebben nogal iets weg van de "duurdere" verzie, al zeg ik het zelf. De laarsjes zijn dus niet meer van mijn voeten af te sláán.

Nu zeg ik niet dat deze laarsjes niet het vijfdubbele waren dan die van de PRIMARK. Maar als jet stof is vervangen door leer en ze hopelijk wel iets langer mee gaan EN mijn zooltjes erin passen  dan zijn ze het wel waard... - dat ik ze van mijn moeder heb gekregen zeg ik dan nog niet eens- .

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!