Pages

11 Oct 2012

BEAUTY; Don't sweater it





De herfst is toch wel het seizoen voor bruin? Je moet maar aan de blaadjes, de noten, de eekhoorentjes en de egeltjes denken!  Deze kleur die ik precies een week geleden op mijn nagels lakte is er dan ook niet meer vanaf gegaan. Hoogstens een paar keer bij lakken. Nu had ik no geen bruin-kleur-nagellak in mijn collectie. Want moet je weten, donkere kleuren op mijn nagels was - dacht ik - niet echt mijn ding. Ja, dacht ik. Maar nu bedenk ik me dat dat niet het geval is. Want droeg ik ook niet al donkere rode nagellak?

Dit kleurtje is echt mooi bruin, wat meer grijs dan oranje en ja gewoon HERFST. Love it.
En weer steld ESSIE me niet teleur én voeg ik weer een kleurtje aan mijn collectie toe die ik nog niet had - wat rond uit een wonder is aangezien ik dus al best wel veel nagellak heb, en ze állemaal een andere kleur hebben -. Moet je na gaan wat voor wonderen ESSIE verricht.

Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!