Pages

22 Oct 2012

Monday favorites



Favortite clother - MANGO knitwear

 Ondanks dat het gisteren - voor de verandering - geen weer was om een trui te dragen, droeg ik hem toch. Aangezien ik toch heel de dag binnen was om mijn leerwerk in te halen kon ik net doen alsof het buiten vroor  en me verschuilen in mijn fijne trui. En fijn is 'ie! En LEUK. Want, misschien zie je het niet goed op de foto maar die glimmende lichte draadjes tussen het wol - wat eigenlijk vooral viscose en polyester is met een héél klein beetje lamswol, maar laten we het wol noemen - zitten gouden draadjes. Leuk, leuk leuk. Deze trui was één van mijn aankopen van woensdag, de rest volgt nog.



Favorite book - A Casual Vacancy by J.K. ROWLING
Eindelijk is hij dan uit, na vijf jaar wachten krijgen we HET nieuwe boek van J.K.Rowling. Ja, de schrijfster van de Harry Potter boeken. En als een echte PotterHead kon ik natuurlijk niet anders als ook het andere boek van de schrijfster te lezen. Nu weet ik dat het heel anders is. Maar dat is toch wel verfrissend niet? OP het moment ben ik echt  TRILLING om het boek te lezen. Ik ben er nog niet in begonnen nee... de discussie wat thuis nog al gaande of we hem in het engels kochten OF in het nederlands. Zoals je aan de foto ziet heb ik de discussie verloren..

Favorite new buy - CLINIQUE!!!
Ode aan Clinque. Want eerlijk, mijn huid had wel geleden onder mijn uitstel. Ander halve week zonder tonic was nog wel te doen, zolang ik mijn gezicht maar elke ochtend en avond waste en insmeerde met moisturizer. Maar toen alleen nog stap 1 over was van het 1-2-3 stappen plan werd het toch wel dramatisch!

Favorite song - State of Grace

                                               
Van wie het liedje is hoef ik denk ik niet meer te zeggen, en wat ik er van vind ook niet. Want is hij niet gewoon again heel leuk? 

Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!