Pages

30 Oct 2012

The Perfect Foundation Hunt ( part 2)


Niet dat mijn oude perfect foundation al op is. Nee, zo snel gaat dat niet! Maar aangezien hij nu officeel uit de collectie is betekend het dat ik op zoek moest. Naar ja, de nieuwe perfecte foundation. En tada daar is hij! Wow het duurde niet lang - wat waarschijnlijk komt doordat ik deze dus al een keer gebruikt had en ik um... dus op het begin van mijn zoektocht al wist dat het wel een potentionele kanshebber was! - . Maar ondanks dat ik deze al kende ik wel op zoek geweest. Ik kwam geen winkel waar ze make-up verkochte uit, zonder streepjes van foundation op mijn handen. Want je moet toch wel ECHT zeker zijn dat de kleur goed was. 

Maar soms al je op zoek bent moet ik kijken naar wat je al hebt. En dus spitte ik mijn laadje uit. Waar ik wel drie verschillende foundations tegen kwam, ongebruikt (!!!). Of laten we zeggen, bijna niet gebruikt. Dat noemen ze nu weggegooid geld. Maar in de winkel is het licht nooit goed. Dat weet iedereen toch? Naast de drie nog volle flesjes kwam ik ook een lege tegen: En jawel hoor! Dat was de Wake Me-Up foundation van RIMMEL. 

En hij was niet zomaar op! Ik kan me herinneren dat ik ongeveer een jaar geleden zelfs met een concealer kwastje dagen lang het laatste restje er uit heb proberen te krijgen. Vandaar dat heel de dop er nogal mishandeld uit zag. Maar back to the point, ik wist dus allang dat ik de foundation van RIMMEL heel fijn vond. En vooral in de winter - en nu -, de foundation is namelijk ietsje te licht. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn huid is in de winter toch wel IETS lichter dan in de zomer. Iets wat ik normaal niet bedenk al koop ik een foundation in de zomer. Want eerlijk, mijn vorige favoriete foundation van MaXfacotor bleek - voor dit weer, en dus ook mijn huidskleur- toch wel iets te donker. En als je daar achterkomt doordat je een paar keer de vraag krijgt waarom ik zo bruin ben.. dan ben je toch wel gebrand om toch een iets lichtere te kopen. Van RIMMEL dus!

Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!