Pages

1 Nov 2012

LIST: The Winter Essentials ( to prepare for the comming cold )




Let's face it... de kou komt eraan. En dat bedoel ik niet dat miezerige weer wat we nu hebben, maar de echte winter. En deze keer ben ik niet van plan onvoorbereid de échte kou in te gaan - en dan bedoel ik de min twintig zoals een jaar geleden-. Die ik dus wel onvoorbereid in ging wat niet echt prettig was voor mijn handen en oren, die voordat ik op school aan kwam al zo rood waren als een tomaat en waarna ik met mijn handen pas na drie uur fantsoenlijk kon schrijven. Liever dat dit jaar niet. Want...

Vóórdat het echt winter wordt - NU dus - trek je gewoon alvast de dunne handschoentjes van de H&M aan. Zodat je handen niet voordat het 's ochtends vriest al bijna bevroren zijn eenmaal aangekomen op school. En aangezien het ook niet zo leuk is om nu al aan te komen  met rode oren doe je ook maar het schattige basic roze mutsje en de witte colsjaal aan die je ook voor een klein prijsje kan halen bij de H&M. 

Op het moment dat het echt koud word heb je natuurlijk helemaal niks maar aan deze dunne varianten. Want eerlijk, ze mogen er misschien wel leuk uit zien en niet al te duur zijn maar geloof me je verlangt echt wel naar iets dikkers als je de min ziet verschijnen. Tegen die tijd dat dat gebeurd hebben we thuis natuurlijk allang de opvolgers klaar liggen. Want hé wij zijn goed voorbereid. Dus voortaan fietsen we voortaan met een lekkere warme Burberry sjaal - in your dreams!- of een net iets goedkopere verzie die net zo lekker dik en lang is, rode leren bij passende handschoenen die geen enkele kou doorlaten en op onze oren zitten leuke earpuffs die zorgen dat je naast dat je niks meer kan horen je oren ook helemaal niet koud of rood laten worden. 

Voorbereid voor de kou op de fiets zijn we wel. Maar deze winter zal je voor de ECHTE kou natuurlijk ook warme kleren aan moeten. En dat doen we natuurlijk in stijl. Daarom ook dat we allemaal spontaan een  - fake ?- leren broek aan doen of gewoon een tijdloze jeans natuurlijk. Met daarboven een warme trui in een leuk kleurtje waar je leuk een spijkerjasje kan dragen, die niet in je wintergaderobe van 2012/2013 mag ontbreken. En voor de dagen dat het echt koud is en je gewoon NERGENS zin in hebt trek je gewoon snel een lekker warme trui aan over je shirtje  - met lange mouwen!! - en zit je goed. O, en dit alles kan natuurlijk niet zonder THE Enkellaarsjes die gewoon overal bij passen., 

Zijn jullie - nu - niet op de winter voorbereid?
Liefs,
Rosalie


1 comment:

Thank for reading!