Pages

9 Nov 2012

SHOPPING: The Unicorn



Ik had maar liefst tien minuten om iets uit te zoeken. Aangezien ik binnen een uur thuis moest zijn, het een half uur rijden was en de rij bij de pashokjes van de ZARA minstens vijf minuten waren. als ik geluk had de rij bij de kassa ook maar vijf minuten en ik zou graag ook nog even kunnen passen. Minder dan tien minuten dus! Op dat moment - als je desperate op zoek bent naar een trui - en de ZARA overvol is ga je over tot snel-shoppen. Dat betekend: gewoon meenemen naar de paskamers en alles pakken wat je een beetje leuk lijkt. 

Vijfentwintig minuten later liep ik de ZARA weer uit. Wat betekende dat ik dus mooi vijf minuten voor op schema liep. En wonder boven wonder had ik er niet - zoals zo vaak - meteen spijt van mijn aankoop. Ik ben er zelfs nog steeds heel blij mee, in tegenstelling tot de keren dat ik er wel een halfuur over deed om te kiezen en er daarna nog spijt van had. 

De trui kocht ik dus bij de ZARA (duh) en um, zoals je wel ziet staat er een eenhoorn op. Voor dat ik thuis kwam was ik er nog heilig van overtuigd dat ik een trui met een paard had gekocht die heel gekke benen had. Maar achteraf bleek toch dat het gewoon een abstracte vorm van een eenhoorn was. Ook leuk, toch? De kleur van de trui vind ik zelf echt leuk, want welke kleur past beter bij de herfst dan deze? - Bruin misschien? - 

Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!