Pages

11 Jan 2013

BEAUTY: Super BB-cream SKIN79


Ik heb jullie al duidelijk verteld over mijn foundation hunt. En in de tussen tijd heb ik wel enkele nieuwe geprobeerd - wel met samples, want om de hele tijd geld uit te geven aan foundations die het tóch niet werden, doe ik ook niet - maar laten we het er op houden dat ze over het algemeen gewoon te donker waren, of niet dekte, of te duur... Tot ik me bedacht ik dat ik misschien niet bij iets nieuws moest zoeken, maar misschien wel bij iets wat ik al had gehad. 

En als je dan in een keer terug denkt, bekomen van de schrik dat ik er toch al heel wat eurotjes aan mijn ex-foundation stash uitgegeven, had ik toch wel enkele waar ik toen héél blij mee was. OK, er was er één waar ik toen heel blij mee was. En ik heb geen idee waarom ik er niet eerder aan heb gedacht, of dat ik hem toen hij op was niet gewoon opnieuw heb gekocht. Maar om een lang verhaal kort te maken... ik heb hem weer! En ja hoor, hij is weer fijn. 

Nu is het geen foundation maar een BB-cream. En JA je ziet whitening staan. Nu is het niet dat je er als een spook uit ziet als de je cream op doet. Want oorspronkelijk komt de BB-cream uit Azië, waar ze het dus wel als whitening gebruiken. Deze creme is dus echt de cream uit Azië. En ik zal je zeggen op onze - of in iedere geval- op mijn witte huid, is het niet meer een whitening dan een "normale"foundation dat zou doen. 

Dus.. al met al is hij gewoon heel fijn. O, ik had hem besteld op www.bbcreamshop.eu waar de service bovendien heel fijn is en je je pakketje binnen twee dagen ontvangt. 

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!