Pages

9 Jan 2013

LOVE: Favorite memories 2012

Naar de Harry Potter Studio tour in Londen.
Sowieso was heel het Londen-reisje geweldig. Want, als is er één stad waar ik van houd dan is het wel Londen. Ik was nog nooit eerder naar de PRIMARK en Topshop daar geweest dus je snapt al wel dat de reis al niet meer stuk kon. Maar toen ik de laatste dag met mijn moeder naar The Making Of Harry Potter Studio Tour ging, kon het helemaal niet meer stuk.



Wandelen in Toscane.
2012 was niet her eerste jaar waarin we naar Italië gingen. Maar wel het eerste jaar in Toscana én het eerste jaar - en het enige? Who Knows - dat we er gingen wandelen! OK, verklaar ons voor gek om op dagen van 38 graden door de bergen te gaan wandelen. Maar de échte italiaanse sfeer proefde je zo wel, door alle leuke onbekende dorpjes. En... achter af gezien was het ook gewoon heel leuk. 

Naar het eindexamen-gala! 
Deze kán natuurlijk niet ontbreken! Toen bekend werd dat het gala - na hele lange twijfelende weken - toch door ging stond ik al in de rij aan de kassa voor mijn jurk, had ik mijn schoenen al besteld en was ik druk in de weer welke clutch ik ging dragen. Maar het feest, WOW! Dat deed het pas echt. 

Op de snowscooter in Lapland. 
OK, het mocht dat wel in de laatste dagen van 2012 zijn, maar uh... ze zeggen tot last bun not least? Want de sneeuwscooter tocht was toch wel echt een van de hoogte punten. Na een tijdje niet meer... toen werd het te koud. Maar al ben je ooit ergens waar ze kan huren ik zeg; DOEN!

Van de Frozen Yogurt genieten in maastricht.
Maastricht was niet alleen leuk door het eten van de Frozen Yogurt - want eerlijk, zó lekker vond ik het niet - het winkelen was ook heel leuk en gewoon héél de dag. Maar dit was toch wel echt het leuke momentje van de dag! Heerlijk bij komen van de hitte op het mooie plein met alle leuke aankoopjes aan je arm. Heerlijk!

Liefs,
Rosalie

1 comment:

  1. Leuk om te zien! De Harry Potter Studios lijken me zo tof!!!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete

Thank for reading!