Pages

7 Jan 2013

Monday Favorite's

Favorite serie (part) - The Proposal


En dan ben je een serie aan het kijken - of een film, of een boek aan het lezen - en dan net komt er een moment dat je wel kan weg smelten. Want kijk alleen maar naar deze scene.. dan zeg ik toch genoeg! - Laten we het er maar op houden dat het gewon goed is dat niet alle mannen zo zijn, al begin je al bijna te kwijlen al zie je het alleen nog maar op het beeldscherm van je laptop... wat doe je dan in het echt? ja, aan ieder voordeel zit zijn nadeel.... -

Favorite new buy - Sloffen!


Again zijn de sloffen niet van mijn voeten te slaan, zelfs nu ik weer veilig thuis zit. Dus voor de duidelijkheid zonder natte schoenen en ook zonder koude tenen kan ik het toch niet laten om ze meteen aan te trekken. Want OMG ze zitten lekker. 

Favorite sight - Sunset 


Nu was het snowscooter rijden niet écht mijn favoriete bezigheid in Lapland - OK, het was leuk. Maar nadat je handen door twee paar handschoenen nog steeds rood zagen van te kou, de bril van je helm bevroren was en je voeten net ijs-klompen leken werd het ritje nét iets minder leuk.. - maar behalve dat was het wel heel mooi om gewoon om je heen te kijken. En als je dan - rond een uur of drie (!!!) - net stopt op een open veld bij zonsondergang mét een heldere hemel, dan kan je niet anders dan toch even stoppen. 

Liefs, 
Rosalie


No comments:

Post a Comment

Thank for reading!