Pages

6 Jan 2013

THE 2013 PROJECT; good intentions


Ook al ging Nieuwjaar een beetje "apart" voorbij, namelijk bevroren boven op een ski-pieste zonder champagne of wijn maar met Finse cider en in plaats van in een jurkje, volledig ingepakt met ski-jassen, snow-boots en  heel wat lagen. Maar, ondanks dat gaat het gewoon door! En nu ik weer thuis ben - want ja ik zit weer gewon op de bank met de Nederlanse hitte, niet gedacht dat ik dat óóit zou zeggen - gaat het gewoon door. Dus, heb ook ik een goede-voornemens-lijstje voor 2013.

- ELKE WEEK hard lopen - al is het maar een kwartiertje- en als het kan ook nog een paar keer per week een yoga/pilates/workout-filmpje doen!! - en niet alleen maar kijken - 
OK, deze heb je váák op mijn lijstje van goede voornemens gezien.. maar deze keer probeer ik dan ook écht ervoor te gaan. Is daar het daar trouwens geen nieuwjaar voor? om weer met een schone lei te beginnen. Maar buiten dat is het gewoon de bedoeling dat ik meer sport. Want hoe leuk ik ook vind en hoe goed ik ook weet dat het echt goed voor je is, ik denk ik er toch net iets vaker aan dan dat ik het doe..

-Het goed op school doen én blijven doen.
Laten we gewoon door gaan met de clichés. Staat deze niet op het lijste van IEDEREEN die op school zit? Het is dus wel mijn bedoeling dat ik slaag voor de HAVO en daar heb ik mijn punten van dit jaar ook voor nodig. En we zijn al op de helft van het school jaar, dus nog even door zetten?

- Mijn Project English doorzetten.
Daar weet je al genoeg van, isn't it? Nu gaat het de laatste tijd er niet echt heel soepel mee. Het is dat ik voor school er iets voor moet doen. Maar die britste GLAMOUR van December licht allang weer aan de kant. Want zoals altijd heb ik het dan net iets "te druk". Met series kijken bijvoorbeeld...

- Met héél veel plezier 500 blog's online zetten. 
Ga maar na, he hebt 356 dagen per jaar. Dus, dat is meer dan 7 per week! Want anders dan afgelopen jaar ga ik proberen om er zéker elke dag een blog online te zetten, en als het zo even kan wel twee! Dat plezier kan natuurlijk niet mis gaan, want dat heb ik altijd!

- Sparen!
spreekt dit niet voor zich?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!