Pages

4 Jan 2013

SHOPPING: Santa's Slippers

Vanaf de eerste dag hier kwam ik er dat je er niet met je snow-boots vol met sneeuw onze cottage kon binnen lopen, zonder alles nat te maken. En al heeft iemand zich daar aan gewaagt is het heel moeilijk om je sokken daarna niet nat te maken. Dus... sloffen waren hier hard nodig!


Mijn vorige sloffen - je herinner je toch wel die van de PRIMARK? - waren niet héél goed meer. Nadat ik al een week rond liep met de sloffen waarvan een vol zat met scheuren en een waar de zool al uit was, functioneerde ze niet echt meer heel goed als sloffen. OK, ik had ze mee kunnen nemen. Maar um, als je al boven op je koffer moet gaan zitten om hem dicht te krijgen gooi je er toch eerst even wat uit wat nu niet echt noodzakelijk is. Nu blijkt dus dat de sloffen WEL noodzakelijk waren. Dus besloot ik dat het tijd was om nieuwe sloffen te kopen.

GELUKKIG hadden ze de sloffen die ik zocht hier gewoon in de "K market" nog geen tien minuten hier vandaan. Jammer genoeg waren ze niet voor de prijs waar ik ze voor zocht. Maar waar vind je WEL iets voor een goede prijs in Finland?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!