Pages

16 Jan 2013

ELECTRONICS: Sony Headphones



dat ik mijn keuze moest maken tussen of een oplader of oordopjes.. en ik dus voor de oplader ging en me had bedacht dat ik maar moest teren op mijn oude kapotte oortjes. Waarvan je oren pijn gaan doen. Maar toen niet alleen de linker helft van de oortjes helemaal niet meer liet horen maar OOK de rechter helft, besloot ik toch maar om nieuwe te kopen.

OK, ik had natuurlijk even langs de action kunnen fietsen en drie oortjes kunnen halen voor maar tachtig cent. Alleen toen ik langs de Mediamarkt liep bedacht ik me dat ook het woordje "investeren" bestaat. Dus na een heel moeilijk rekensommetje - waar bij ik elke dag wel een oortje van de action kapot maakte - kwam ik er op uit dat het zelfs voordeliger was om wat duurdere oortjes te kopen. Nu viel dat iets duurdere wat hoger uit. Maar je hebt er ook wat voor, toch? Want nu kan ik niet alleen goed muziek luisteren door mijn oortjes maar ook gewoon in woonkamer - waar de TV al aan staat, en dan ook nog niet zo zachtjes - op mijn laptop Desperate Housewives kijken. En het beste is dat ik het dan nog steeds kan verstaan (!!!) Wat eerst dus duidelijk niet het geval was. Als dat geen uitvinding is...

Liefs,
Rosalie.

1 comment:

Thank for reading!