Pages

17 Jan 2013

LIST: Thing I Need To Go Through A Long- Schoolday


- Mijn Phone, OBVIOUSLY! Of je nu op werk zit op school.. hoe kan je anders de saaie minnuutjes opvullen zonder twitter & Istagram. En hoe moet ik anders weten welke les ik heb, want natuurlijk heb ik heel mijn rooster in mijn mobiel staan. Om na elke les snel even te kijken wat nu aan de beurt is. En ja, je moet toch ook iets hebben om even te vragen waar de ander in de pauze is?

- Smints ( of kauwgom of TicTac ). Want al zit je dan in een wiskunde les en je moet je concentreren is er niet beter dan een Smint ( of een kauwgom of een TicTac) in je mond te hebben. Nu is het zelfs bewezen dat het je concentratie verbeterd, dus héél veel tegen in brengen kunnen ze niet, toch? - behalven dan dat in het school reglement staat dat het niet mag - maar als zelfs de leraar zich er niet aan houd...

-  Desinfectie gel. Ik ben volgens mij nog geen een dag door mijn school dag gegaan zonder desinfectie gel. Want voor die gene die nog nooit naar de wc's zijn geweest op school.. de zeep is váák op. En um, kauwgoms onder je tafeltje s nu ook niet echt een pretje - ik denk niet dat ik ooit het verhaal heb verteld van een kauwgom op mijn broek? De oplossing: Pindakaas! -

- Kleingeld. Of liever gezegd een blikje Cola-light. Ja, Ja, het is niet gezond en eingenlijk ook wel geld verspilling als je nagaat dat je na een paar uur gewoon weer thuis wat kan drinken - of gewoon drinken van thuis mee kan nemen - maar al zie je het al niet meer zitten, en je bent pas op de helft (!!!) van je dag, dan is zo'n blikje toch een soort van mascotte, of in ieder geval lekker.

- Een borstel, Absolutely. Mijn haar zit, laten we zeggen na 10 minuten na het uit borstel, al weer helemáál in de klit. En als ik dan acht uur achter elkaar op school zit schik ik soms toch wel hoe ik er bij liep. Dus ik probeer dat met een borstel te voorkomen.

Vergeet ik nog iets?
Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!