Pages

18 Jan 2013

FOOD: Flexitariër



In een ver velden heb ik wel - een paar keer zelfs - geprobeerd om vegetariër te zijn. Maar omdat mijn moeder toen voor mij bruine bonen in plaats van vlees klaar maakte, gaf ik het zelf ook op . En héél misschien kwam het ook doordat het zomer was. En ja, in de zomer dan  is het barbecueën  Het komt er dus allemaal op neer dat ik gewoon GEEN goede vegetariër was. 

Maar toen ik laatst tv aan het kijken was, en het over het milieu ging - want ja vlees eten is dus blijkbaar ook niet goed voor het milieu - zeiden ze iets over een Flexitariër. En um... dat leek mij wel wat. Zo eet je als flexitariër, in mijn geval, 3 dagen geen vlees en 4 dagen wel. Met deze regeling was mijn moeder ook blij en besloot ze dat ik die drie dagen geen bruine bonen moest eten, maar gewoon vlees vervangers mocht, die gewoon heel lekker zijn, hoor!

En nu ben ik dus al een heel tijdje zo bezig, en het bevalt me wel! Maar wisten jullie dat je ook gewoon heel lekkere vegetarische-recepten hebt? Want zelfs al ben je geen vegetariër OF flexitariër dan kan dat ook gewoon heel lekker zijn.

Liefs, 
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!