Pages

5 Feb 2013

FOOD; Green Tea




Hoe váák het mij ook werd verteld dat groene thee gezond was, ik koos toch altijd liever een anders smaakje thee. Want groene thee is wel lekker... maar chai die is toch veel lekkerder?
OK, dit nu niet echt een motivatie om wél groene thee gaan drinken. Maar nu ben ik overstag, want al ben ik dan toch gezond bezig waarom dan niet helemaal.

- want een van de reden dat groene thee zo gezond is; het zit vol met antioxidante. Antioxidante zijn nodig om ons lichaam gezond te houden én voorkomt - net zoals broccoli- kanker.

- Het geeft je energie én stimuleert het verbranden van vet. Hier hebben we dus iets aan! - Ja, aan die andere ook maar um, een iets actueler resultaat mag ook wel, niet? - Dus als je even geen zin hebt om te sporten, drink wat groene thee en je zit zo vol energie! Nu weet ik niet of het zó snel werkt.

- De antioxidante die dus ook ziektes voorkomen zorgen ook voor een goede huid! Groen thee helpt het mooi houden/ en maken van je gezicht.

En dan is de groene thee toch nog nét iets lekkerder! O, er ZIJN verschillende smaakjes, ook in groen thee. Mijn favoriet? die met citroen.

Liefs,
Rosalie

2 comments:

  1. Klinkt goed! Ik weet eigenlijk niet eens of ik het lust, maar ik ga het gauw in een keer proberen!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete
  2. Ik ben dol op thee, ben benieuwd!

    ReplyDelete

Thank for reading!