Pages

20 Feb 2013

LIST: Thing I just Can't Live Without

Tumblr_mgbtcv1vyc1qa3kooo1_500_large


bron; weheartit.com

- Cola light, on top of the list! OK, ik kán natuurlijk wel leven zonder Cola light, en geloof me dat heb ik ook wel ooit geprobeerd, en het ging! Maar waarom zou je het leven zwaarder maken door je DIT te ontzeggen? Want ja, ik geniet op sommige momenten  - na het sporten of als ik gewoon heel erge dorst heb of... eigenlijk altijd wel - gewoon echt vaan een blikje. Mmm...



- THEE! Ja thee, how could I live without tea ?!? Dat is in mijn hoofd niet eens een optie. Al denk ik aan thee denk ik meteen aan alle ochtenden met groene thee terug, aan alle dagen dat het buiten sneeuwden en ik binnen zat me een warm kopje en alle lekkere smaakjes die er zijn. Water op zetten is dan ook het eerste wat ik doe als ik 's ochtends beneden kom.

- Blogilates!!!!! Hoe heb ik het óóit zonder kunnen doen? Want, hoeveeeel spierpijn ik de volgende dag ook heb, ik moet en zou mijn kalender af maken. Just Addicted.

- Dansen, nu we toch met de sport bezig zijn, kan ik het maar beter mee verder gaan, toch? Want ja, ik moet toegeven dat soms - heel af en toe - wel fijn is om zaterdagochtend er niet vroeg uit te moeten en gewoon niet actief te zijn, maar heel stiekem lig ik dan toch al om acht uur in mijn bed wakker en mis ik het toch wel.

- Niet te vergeten, mijn leven zou niet het zelfde zijn zonder muziek. En dan natuurlijk duidelijk even Taylor Swift naar voren brengen - en misschien ook wel coldplay ergens diep en krezip, die jammer genoeg wél is gestopt maar waarvan ik de cd toch nog even goed draai - wat zal ik moeten zónder liedjes tijdens het leren, ik denk zelfs niet dat ik mijn examens een jaar geleden had gehaald als ik in een stille kamer mijn geschiedenis er in had moeten stampen. OK, overdrijven is toegestaan.

- En nu ik de lijst zit te maken komt de Nerd in mij naar boven en moet ik toch ook echt bekennen dat het allemaal ook wel heel saai was zonder boeken. OMG, stel je voor dat ze er niet waren! Wat had je leven er dan anders uit gezien... of als ze ineens weg waren ?! Geen Harry Potter meer om nóg een keer te lezen geen Twilight om he hart te laten smelten of ... of... (bergijp je me? )

- Voor  ik het vergeet.. internet staat narúúrlijk - samen met mijn laptop en mobiel - ook in mijn 10 belangrijkste levensbehoefte, maar ik denk niet dat daar extra uitleg voor nodig is.

- O, en aangezien ik begon met Cola Light, leek het me heel mooi om er ook mee af te sluiten.. want mijn daily plessure is toch wel écht mijn blikje Cola Light LEMON 's avons op de bank, na het leren, als ik even de tijd heb om een rust momentje te pakken voor het slapen. Want JA, al zijn ze op MOET ik gewoon dezelfde dag langs de winkel.. MOET

Hoogstwaarschijnlijk komen er dadelijk nog honderden in mijn hoofd op waarvan ik denk dat ik die er bij moet zetten. En zo heb ik er ook een paar die bijna het lijstje haalden maar waar ik bewezen wel zonder kan zoals..... shoppen, TV series

Liefs,
Rosalie

1 comment:

Thank for reading!