Pages

18 Feb 2013

Monday Favorites

favorite tought : Summer holiday to Athene

bron: vakantiewegwijzer.nl

Ik keek - natuurlijk - al uit naar de zomer en de zomervakantie.. maar nu helemaal, want na lang gezeur boekte mijn ouders ein-de-lijk de vakantie. Het staat nu definitief vast dat we in de zomer een weekje gaan doorbrengen in Athene! Niet dat ik me kan voorstellen dat ik over een half jaartje lekker gebakken rond loop in griekenland... maar het idee alleen al!




Favorite food; Frozen raspberry Ice Cream


Nu post Cassey van Blogilates niet alléén maar pilates/HITT/cardio filmpjes op haar blog. Ook post ze op zo af en toe heerlijke recepten, die meestal nog gezond zijn ook. Zo postte ze afgelopen wee een recept over THE healthiest ice cream EVER, van een bevroren banaan met één schap pindakaas. Nu, moet ik toegeven dat banaan en pindakaas nu niet echt mijn favorieten zijn. Dus probeerde ik het afgelopen zaterdag met bevroren frambozen ( met een lepel aardbeien-jam ). Ik deed het netzoals Cassey in de blender, en het resultaat mocht er ZEKER zijn!

Favorite story; The Impossible


Ik ging in de vakantie niet een, maar twee keer naar de bioscoop. Over Pitch Perfect kon je gisteren alles al lezen, maar ik heb nog geen een woord verteld over The Impossible - bij deze dus! Want OMG als je na gaat dat dit ECHT is gebeurd, word de film gewoon nóg mooier. Ik keek hem samen met mijn moeder afgelopen dinsdag (?) en um, je bent daarna wel even stil. Héél even maar want daarna begin je er volop over te praten omdat je er gewoon over MOET nadenken en over MOET hebben. Ook een aanrader dus.. en als je het mij vraagt zeker enkele Oscar's waard.

Liefs,
Rosalie

2 comments:

  1. Leuk artikel! Wij hebben ook onze vakantie naar Italië en Zwitserland geboekt en we kunnen er niet over op houden, haha!
    Liefs, Manon

    ReplyDelete

Thank for reading!