Pages

25 Feb 2013

Monday Favorites

Favorite nail colour - KIKO  
Ik was helemaal - totaal - vergeten dat ik ook nog een kleurtje van KIKO in mijn collectie had. Ja dat heb als je collectie toch wel best wel groot is - Ok, ik probeer bescheiden te blijven, maar vergeleken met de beauty guru's collectie die ik wel ooit op youtube zie, is die van mijn een schijntje. TOT ik zaterdag eens bedacht om mijn nagellak-la op te ruimen... en toen was de rest geschiedenis en kwam ik er weer achter dat dit kleurtje eigenlijk ook wel heel leuk was.



Favorite beauty product - CLINIQUE tonic
Hoe lang ik al wel weer niet zonder tonic doe weet ik niet precies, wat ik wel weet is dat nu ik hem weer in mijn bezit heb ik niet snap hoe ik ooit zonder kon. Nu herondek ik weer hoe goed hij eigenlijk wel niet is!!

NEW GADGET - Macbook white !!!!
Nu ga ik hier (nog) niet veel over vertellen, want - als het goed is - komt er zo dadelijk of morgen een heel stukje uit waar ik ga vertellen over hoe geweldig ik hem wel niet vind. Maar hier even een sneak previeuw

Favortite song - Ed sheeran


Ik kan me nog herinneren dat het liedje The A-Team wel tien keer - per uur (!!!) - op de radio werd gedraaid, en als ik het goed heb is het ook niet zo lang geleden dat LegoHouse ook al zo vaak werd afgespeeld. En nu kom ik er pas achter dat Ed Sheeran eigenlijk toch wel heel goed kan zingen en dat hij ook wel heel mooie muziek heeft en dat als er een concert van hem in de buurt is ik er zeker wel naar toe wil EN dat ik nu NOG liever naar het concert van Taylor Swift wil omdat HIJ DAAR IN HET VOORPROGRAMMA zit! Oke, dat is eruit.. nu moet het nog even zo komen dat Taylor Swift ( included Ed ) gewoon even een tour gaat geven door Europa en dat ze dan ook gewoon even langs komt in Nederland. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!