Pages

2 Mar 2013

TUNELIST - Tyler Ward ( current love) )


Al lang geleden poste ik mijn tune list van mijn "current -music- loves". Maar Ok, geef toe na een tijdje heb je al je leuke muziek wel gedeeld en valt er dus niks meer te delen. Want ja, ik ben zo iemand die altijd naar de zelfde artiesten blijft luisteren, de top 40 volg ik dan ook niet op de voet. Maar TOEN,  toen ontdekte ik Spotify, en ontdekte ik de lijst die ik eigenlijk wel heel goed vond en die van iemand was die ik helemaal niet kende (!!!) - Ik dacht dat ik onder tusse wel de muziek had gevonden die bij mijn smaak paste - maar ik geef toe Tyler Ward is goed! 

Tyler maakt vooral covers van liedjes die toch al goed waren, en die hij - meestal - dan net zo wat veranderd dat het gewoon een heel ander liedje is. En het gekke is die liedjes zijn dan ook goed, of beter (  dat vind ik een beetje stom om te zeggen aangezien het wel secondhand is ). ENJOY!

Liefs, 
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!