Pages

31 May 2013

BEAUTY: SLEEK FACE FORM


Ik moet een jaar of twaalf zijn geweest dat ik voor het eerst make-up op mijn gezicht ging dragen. Mascara was natuurlijk allang bekend onder ons in groep 8, niet dat iedereen het droeg maar stiekem thuis experimenteren was wel een hele leuke bezigheid. En toen ik voor het eerst op internet van de gezichtsproducten hoorde kocht voor ik het wist mijn eerste bronze bij de HEMA. En nu, nu blijven face pallets nog steeds een van mijn favorieten. Niet dat ik elke dag mijn gezicht vol poeder en mijn wangen nooit meer de kleur zijn van mijn echt huid, maar plezier heb ik er wel in wanneer ik mijn palette weer voor de dag haalde. Toen ik in Londen dit Face Palette van SLEEK tegen kwam was er geen omkeren meer aan. En terwijl ik mezelf over haalde dag het echt niet nodig was kwam er stiekem ook een stemmetje bij dat vertelde dat het palette wel heel mooi was, niet zo duur en dat ik nu toch in Londen was. Waarom niet?! 


And it is beautiful! De bronzer is als je het mij vraagt voor mij een net iets te donkere kleur. Het kan natuurlijk ook eraan liggen dat ik net iets te enthousiast met de kwast over mijn gezicht ga en wanneer ik denk genoeg op te hebben gebracht wel twee tinten donkerder ben geworden.. op de plaatsen waar ik ben geweest. Een gezicht vol donkere vlekken hield ik over. Maar de andere twee kleuren maken alles weer goed. De highlighter is precies de goede kleur en geeft precies de goede glans en de blush.. ja de blush die is roze/koraal met een gouden gloed. Ik zie 'm mezelf all helemaal dragen wanneer de Griekse zon er in de vakantie op schijnt met een leuk zomerjurkje aan...

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!