Pages

4 Jun 2013

READING: BEAUTY - LAUREN CONRAD



Ik had al verteld dat ik Syle van Lauren Conrad al helemaal van top tot teen had uitgelezen. Ik had al verteld dat ik niet kon wachten tot ik Beauty in mijn hand had. Maar ik had nog niet verteld dat ik hem nu eindelijk heb! Na de Bruna, Bijenkorf en wel drie boekenwinkels in de stad af te zijn gegaan besloot ik om het dan maar nog een keer te proberen bij de kleine plaatselijke boekenwinkel. En daar wisten ze me te vertellen dat het boek nog helemaal niet in de Nederlandse winkels ligt. Het was namelijk zo dat alleen de Amerikaanse gebonden verzie uit was - en wie wou die nou? Um.. ik ?? Maar OK, ze hadden me in al die andere winkels wel kunnen vertellen dat hij er gewoon weg niet was. Zonder door heel de winkel - zie je het al voor je: de boeken afdeling bij de Bijenkorf!!! - een verkoopster achterna te lopen die ZEKER wist dat ze 'm had gezien, maar nee, ze kreeg hem niet gevonden. Wat dus helemaal niet kon...

Ik viel maar terug op mijn "oude" vertrouwde manier van boeken kopen: Bol.com. En gelukkig verkochten ze daar WEL de Amerikaanse gebonden versie. En toen was alles weer goed. Want nadat ik het boek in mijn brievenbus vond, was het al die winkels en zelfs de drie kwartier in de Bijnkorf, meer dan waard. Met dit boek, wat net zo leuk is geschreven als style, geeft een heel groot overzicht van Beauty. Ik wist niet eens dat dit ALLEMAAL onder beauty te verstaan was - en ik heb het boek niet eens uit!

Waar je alleen make-up en haar-tips verwacht, vindt je ook een hoofdstuk over Fitness, Food en Inner beauty. Mediteren het lakken van je nagels en de mooiste nail-art: het staat er allemaal in! En um.. je moet geen hele recepten verwachten, maar een fijne uitleg over alle bestaande Vitamines met wat ze doen en waar ze in zitten kan je wel vinden. En zo ook alle chemische stofjes die in de huid producten zitten waarvan je elke dag wel enkel op je gezicht smeert. Ik zweer het, soms lijkt het alsof Beauty veel meer met scheikunde te maken heeft dan ik dacht! 
Buiten het scheikundige staat er natuurlijk ook in wat een mooie daily hair-look is en de mooiste looks voor een feestje -Duh! het heet niet voor niks "Beauty". 

Liefs,
Rosalie



No comments:

Post a Comment

Thank for reading!