Pages

5 Jun 2013

TUNELIST: Safe Haven


Tijdens het kijken van de film viel het me meteen op; de soundtracks waren wel heel goed gekozen. En de liedjes die ze op de achtergrond speelde, waardoor je net wat meer meeleefde en de tranen toch wel iets eerder kwamen, waren wel heel mooi. Gelukkig bestaat er dan zo iets als Spotify waar je alleen maar de woorden "Safe Haven" in moet typen en je hele lijsten krijgt waar alle soundtracks van de film mooi gesorteerd staan. Sindsdien zijn ik en de afspeellijst onafscheidelijk. 

En dan vraag je je af of deze liedjes net zoals bij The Great Gatsby speciaal zijn gemaakt voor de film? Meer bestond 'Keep Your Head Up' dan niet eerder? Dat blijft een raadsel waar ik het antwoord van blijf zoeken, terwijl ik ondertussen de afspeellijst voor de zoveelste keer afspeel - tot ik alle liedjes voluit mee kan zingen. Wat al bijna het geval is, Oeps!

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!