Pages

11 Jun 2013

SHOPPING: Running Gear!


Al weer meer dan een week geleden (!!!) kwam mijn pakketje met de hardloop-legging van NIKE binnen. Net zoals alles moest hij natuurlijk eerst getest worden voordat ik jullie ging vertellen hoe fijn hij wel niet was, want hoe had ik anders kunnen zeggen dat de legging perfect past? Dat afzakken of optrekken verleden tijd is geworden? De verdikkingen bij je knieĆ«n precies of de goede plaats zitten? En dat er een klein zakje op je onder rug zit waar heel mooi je mobiel of Ipod inpast ZONDER dat je hem heel erg aanwezig voelt en je 'm dus niet in je hand moet houden... het lijkt wel alsof hij gewoon gemaakt is om in hard te lopen - Duh! 

Maar dan de schoenen...
Mijn geluk kon natuurlijk niet op toen mijn ouders er mee in hadden gestemd. Hoe graag ik ook alles voor mezelf zou willen kopen en regelen is het soms toch heel fijn dat mijn ouders in mijn hobbys bij springen. En dan opeens vinden ze het goed, waardoor ik de volgende dag nog in de bus sprong en naar de Footlocker rende. Ik had natuurlijk al-lang het internet afgezocht welke ik wou, hoe duur ze waren en waar te koop. En zo kwam ik op de Nike Free 5 Limited Edition en exclusief bij de Footlocker te koop. Als ik kon zou ik er heel de dag op willen lopen en elke keer als ik ze aantrek is er gewoon geen keuze meer.. dan MOET ik gewoon een stukje gaan rennen. Behalve dat het kleurtje gewoon heel leuk zitten ze ook heel fijn hoor, en vooral met de gel zooltjes die ze me meteen aanraden - en waarvan geen haar op mijn hoofd over nadacht om ze niet te doen, terwijl ik pas bij de kassa erachter kwam hoe duur ze waren, Oeps! - zijn e gewoon een hemeltje om op te rennen. Maar het blijven Nike Free's waarvan het idee "Free Run" toch nog steeds boven aan staat. Het gevolg: Spierpijn! Mijn been spieren hebben het wel geweten - en dat doen ze nog steeds!

En da sport-bh? Ja... hoe heb ik ook zonder kunnen gaan?

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!