Pages

15 Jun 2013

DAIRY: Last but not Least!



Hoe vaak heb ik dit jaar wel niet gezegd dat ik het-nog-nooit-ZO-druk-heb gehad? Maar nee... deze keer overtreft echt ALLES - alsof de stres al niet genoeg is geeft dat me dus OOK nog stress, als het nu zo druk is met een proefwerkweek hoe ga ik dan ooooit mijn examens volgend jaar maken?! - Wie bedacht heeft om Wiskunde, Management & Organisatie, Biologie, Nederlands, Engels EN maatschappijleer in een week te plaatsen is staat op mijn haat-lijstje. Zeker wanneer volgende week ook nog economie, scheikunde en geschiedenis aan zitten te komen. Logisch toch dat mijn bureau niet meer te zien is onder de boeke, mijn nachten korter worden en mijn slaapkamer een hol? 

Van te voren, dus voor vorige week zaterdag, was alles nog veel leuker. Vorige week donderdag ging ik naar het eindexamen gala van een vriendin. Je moet wel gek zijn om die gelegenheid af te slaan! De combinatie jurkjes, hakken, lippenstift EN mannen ( eigenlijk nog jongetjes, haha ) in pak kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan, ook niet al had ik nog een hele stapel leerwerk op mijn geweten - en dat had ik toen! 

Maar toen begon het.. de hel! - Overdrijven maakt de zaak duidelijk, toch? - Het enige wat ik nu nog kan doen is NATUURLIJK leren, en uitkijken naar volgende week woensdag middag wanneer mijn 'Normale' leben weer van start kan gaan.

Het sporten staat dus ook op een laag pitje, deze week heb ik alleen dinsdag nog maar gerend en mijn blogilates workout kalender ziet er ook een beetje verwaarloosd uit. En dan met morgen in het vooruitzicht... maar daar straks meer over. 

Liefs, 
Rosalie 

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!