Pages

16 Jun 2013

RUNNING: LADIESRUN BREDA


Waar 3 kilometer anderhalve maand gelden lang in mijn oren klonk, rende ik twee weken geleden met "gemak" de 6,5 kilometer. Maar daarna! De 5 kilometer die ik vorige week liep ging niet goed en dinsdag was regelrecht een ramp. De 30 day shred - en stiekem ook mijn snelle start - had geleid door een blessure aan mijn scheenbeen.

Het advies: rust. Maar um dat wuifde ik natuurlijk gewoon weg, ik had me net ingeschreven voor de Ladiesrun in Breda van 5K.. en vandaag is het dan zo ver!! De sokken zijn gekocht, mijn legging uitgewassen en mijn tas al ingepakt, maar ik had geen slechtere voorbereiding kunnen hebben. Mijn laatste 5K waren vre-se-lijk en stiekem ben ik best wel zenuwachtig voor die van vandaag. Gisteren ben ik niet meer gaan rennen om te zorgen dat mijn been het vandaag wat langer vol hield. Natuurlijk ga ik gewoon door! We hebben niet voor niets de afgelopen weken gerend als een gek, in weer en wind!



En nu ga ik me klaarmaken. Zoals het er nu uitziet is het weer rond 11:00 wanneer we vertrekken een mooie 15 graden maar jammergenoeg wel met veel wind! Dus hopen dat de wind halverwege het rondje draait en ons gewoon de hele tijd als een speer vooruit blaast. Pfffff, over een half uur is mijn vriendin, pam, er die samen met me gaat rennen.. wish me luck! 

Liefs,
Rosalie

No comments:

Post a Comment

Thank for reading!